Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarÖvriga frågor
Erbjuder ni telefonsupport?

Erbjuder ni telefonsupport?

Vi erbjuder endast support via chatt och e-post – här är varför.

Uppdaterad för mer än 2 veckor sedan

Nej, vi erbjuder inte support via telefon

Vi förstår att vissa kunder föredrar att prata med någon direkt. Men vi erbjuder för närvarande endast support via chatt och e-post, och det finns goda skäl till detta beslut.


Varför vi inte erbjuder telefonsupport

1. Du får snabbare och mer komplett hjälp via chatt eller e-post

  • När du kontaktar oss via vår chatt eller e-post ser hela vårt supportteam ditt meddelande.

  • Det innebär att rätt person kan svara snabbare och mer exakt, istället för att du får hjälp av bara en person i telefon.

  • Vi ser automatiskt information som din orderhistorik och kontouppgifter baserat på din e-postadress, så du slipper förklara allt från början.

2. Skärmdumpar och instruktioner i text gör stor skillnad

  • Många problem är lättare att lösa med hjälp av bilder, steg-för-steg-guider eller länkar till relevanta instruktioner.

  • Det är svårt eller omöjligt att dela sånt via telefon, men enkelt via chatt eller e-post.

3. Lägre supportkostnader = bättre priser för dig

  • Genom att endast erbjuda skriftlig support kan vi arbeta mer effektivt.

  • Det gör att vi kan erbjuda bättre priser på våra produkter och tjänster.

Fick du svar på din fråga?